heejsec

Alla inlägg den 25 december 2011

Av heejsec - 25 december 2011 16:04

Heej:)

Nu ska jag snart äta sen ska jag åka bil i ca tre timmar:D Vi (jag, min mamma och syrran) ska till mormor och morfar men idag åker vi bara halva vägen typ tre timmar, sen ska vi sova på ett hotell sen åker vi sista biten imorrn, Ungefär tre timmar igen.

Jag tycker att det kan vara ganska kul att bila :) Mysigt!:D Jag ska vara där i tre eller fyra dagar sen åker vi ner igen.

Min kompis uppe hos mormor o morfar har hästar så det blir lite ridningockså;)


Nu ska jag äta, skriver mer snart:)

 

//Ellen 

Av heejsec - 25 december 2011 11:45

Hejsan!!


Bjuder på dennna as knäppa bild från tolktävlingen förra året:

Kolla min fina possition (jag höll på att ramla), Ellen ser smått panikslagen ut och det ser ut som sinpan ska gå om kull!! Inte vacker bild inte!!


/Sigrid    

Av heejsec - 25 december 2011 11:37

Hejsan!

Nu är det ju mitt i vintern och ingen snö:( Det är riktigt tråkigt!

Förra året var det massor av snö såman kunde tolka rida ut i snön mm:)

Jag ska berätta om tre super bra minne från förra vintern!


1. En fredags lektion då vi red i djupsnön i ridhushagen och jah red Especial det var en sådan härlig känsla! Han var så lugn men ändå pigg. Super mysigt!


2. Tolktävlingen. Jag och ellen var med i en tolktävlng förra vintern och vi kom trea med en väldigt liten häst så vi är nöjda. Det var vi mot massa privatare med stora hästar. Jag åkte skidor och Ellen red Sinpan. Super kul!!

3. En dag så hjälpte jag och Ellen till med hölassningen och då fick vi rida ut i snön med våra älsklingar och Elin på hennes häst

Minnen det


/Sigrid  


Presentation

 

Vi är tre tjejer på 13 år som driver den här bloggen! Vi heter Sigrid, Ellen och Estelle och ni kan läsa mer om oss i våra presentationer!  

Vi som bloggar här är:

Klicka på bilden för mer info om Estelle, Space och Kizzie

Klicka på bilden för mer info om Ellen, Prisse, Candy och Robin

Klicka på bilden för mer info om Sigrid, Especial, Dixter och Brille

Fråga oss

15 besvarade frågor

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Gästboken

Omröstning

Vad skulle du helst vilja göra av detta?
 Rida en häst helt själv
 Rida lektion för Patrik Kittel
 Hoppa 1,5 meter
 Åka på ridläger en vecka
 Rida ett underbart ridpass på min älsklingshäst
 Lära mig knoppa
 Varför ska allt handla om hästar?

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

Bilder:

Estelle och Space  

Estelle och Kizzie  

Ellen och Rozzo  

Ellen och Robin

Sigrid och Dick

Sigrid och Dixter 


Ovido - Quiz & Flashcards